tirsdag 24. juli 2012

Ku-ching!

Etter at vi hadde kosa oss nesten glugg ihel (men ingen skader, sjukdom e.l.) på Tioman sette vi kursen for fastlandet att...

...med dette flotte fluet! Flyplassen var eit skue i seg sjølv. Utandørs avgangshall og regnskog på alle kantar...

Vi tok oss til Kuala Lumpur for ei natt, før vi igjen sette oss på flyet for å finne fram til Borneo og Kuching!

Igår var vi på besøk i Bako nasjonalpark og fekk sjå apar i både den eine...

...og andre utgåva!

Vi kom også over fleire svin (type: vill)

Etter ein gåtur gjennom regnskogjungelen kom vi fram til denne stranda...

... der vi satte våre spor...

... før ferda gjekk vidare i båt for å sjå på relativt stilige klippeformasjonar. Kamilla vart kanskje ikkje megaimponert...

... sidan ho sovna i båten på veg tilbake.

Igårkveld prøvde vi ut ein lokal resturant og Øyvind hadde denne fisken (Red Snapper) på menyen. Veldig godt!

Dagen idag byrja med besøk i Semenggoh Orangutang Rehabilitation Centre (ja, sjølv orangutangar treng rehab!) Der traff vi på fleire små...

...og store orangutangar! Trur ikkje du vil kome for nær denne typen her. Som vi ser av anatomien er orangutangar svært glade i å gi klemmar!

Så suste vi rundt i byen saman med guiden vår, James, som fortalte mykje om historia og kulturen i og rundt Kuching og i Sarawakregionen.

Eit bilete ved "byporten" saman med katten er obligatorisk. Kuching er malay for katt.

Full fart her borte altså! Mange opplevingar på rekke og rad! Vi kjem tilbake med meir bilete og film dei neste dagane!