torsdag 4. oktober 2012

Tilbake til det seriøse livet...

Malaysiaturen er berre eit godt minne for ekteparet, Grimstad Hagen, og det gode studielivet har vendt tilbake i full styrke!

Eg har, enda ein gong, tenkt å vere flinkare med blogginga. Nei, eg har ikkje tenkt å verte verken hardbarka mammabloggar, eller rosabloggar, men rett og slett skrive litt i ny og ne, uten klisjeri!

Eg starta herved det nye livet med ein liten skrytepost av noko eg trudde eg aldri kom til å klare, men med god mammahjelp fekk til! På mandag var nemleg eg nemlig på IKEA med mamsen og syste Hanne Marte og kidsa..Mamma spotta ei fancy symaskin og fann ut at var det noke minstejenta trengde, måtte det vere ei symaskin!
Så etter ei kjapp opplæring i det svenske vidunderapperatet var eg klar for mi første syoppgåve; opplegging av gardinene! Det viste seg at det skulle gå som ein leik, og eg vart fort klar for neste oppgåve.....Babyteppe til veslejenta, som skal kome i februar!!


Taadaa! Et fresht leiketeppe til en forhåpentligvis fresh unge!



Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar